vrijdag 8 mei 2009

WORKSHOP REPRODUCTIE FOTOGRAFIE PAND49


Hier mijn Info over de Workshop Repro fotografie met concept poster
De cursus Reproductie fotografie ( Hoe maak ik goede foto's van mijn schilderijen en tekeningen)

Iedereen die wil weten hoe hij een goede foto van zijn werk kan maken is met deze cursus geholpen. Belangrijk voor een goede portfolio presentatie, web-site, persbericht, drukwerk en archief en latere terug blik en ontwikkeling.
Er word een demonstratie gegeven hoe je een reproductie sessie moet aanpakken. Wie dat wil kan zelf met mijn apparatuur een werk fotograferen.
Belichting kleur en Materiaal kennis dus alles wat nodig is om een bevredigende afbeelding te maken van je werk zullen behandelt worden.
Ik laat zien wat je nog met fotoshop achteraf kan doen met je werk en hoe je kan aanleveren aan de verschillende media en archief tips.
Aan 3 dimensionale beelden zoals sieraden en beeldjes en ander formaten die nog in huis kunnen staan worden hier niet behandelt. deze eisen weer een geheel andere aanpak.
De avond begint om 19:30 uur en duurt ongeveer 2 en half uur (tot dat jullie het snappen).
Kosten € 12,50 voor de avond. De workshop op 20 mei gaat door met 10 deelnemers max . 15 deelnemers. (aanmelden bij Pand49)

Geen opmerkingen: