zaterdag 5 april 2014

BEIJUMERS BRACHTEN ZAKKEN KLEREN NAAR DE BRON

"Het liep eerst van geen meter, ik dacht dat wordt het niet meer, maar tussen elf en twaalf kwamen veel mensen nog kleren brengen."
Christine de Ruyter van De Bron staat tevreden tussen de vuilniszakken met kleding die vanochtend binnen zijn gebracht.
Zie de aankondiging van vanochtend over Sam's Kledingactie. Via de link komt de lezer bij de flyer waarop staat vermeld wat het doel van de jaarlijkse kledingactie is.
(Later op de dag foto's van de rommelmarkt in de Beijumkorf)

2 opmerkingen:

Jan Bakker zei

Ik heb altijd ontzettend veel kleding die ik zo nu en dan naar Kringloopwinkels breng zoals Fairback of Mamamini. Leuke en trendy kleding koop je tegenwoordig voor niet al te veel geld bij een van de populaire kledinwinkels in het centrum, zoals bv. DE BIJENKORF in de Herestraat. En ach, na een half jaar ben ik er weer op uitgekeken, zoals dat soms gaat bij impuls-aankopen. Maar ik wist dus niet dat je ook bij De Bron terecht kan om kleding in te leveren. DE BRON is toch een kerkgebouwtje van de Protestantse kerk?

Anoniem zei

U kunt het naar De Bron brengen @janbakker, maar ook naar het ruilwinkeltje van het CJG in hetGezondheidscentrum