woensdag 13 juli 2011

HET REGENT EN DE VAKANTIE NADERT

Het is het schrikbeeld van menig kampeerder. Je zult maar vakantiedagen, met weer zoals vandaag, in een tentje in Nederland moeten doorbrengen. Ik kan me vergissen, maar voor zover ik weet waren de maanden juli en augustus de laatste jaren onder de maat. En in september, als de scholen en werkzaamheden weer waren begonnen, bloeide de zomer met prachtige nazomerse dagen weer op. Ik ben er dit jaar niet gerust op. Op 23 juli krijgen basisschoolleerlingen in het noorden vakantie. We zullen zien. De linker foto is vanochtend omstreeks 11 uur genomen. Bij het kruispunt Beijum- Zuid is de uitvoegstrook richting noorden afgesloten. In de stromende regen wordt er gewerkt. Wat de bedoeling is is me niet helemaal duidelijk. De rechter foto is tien minuten geleden gemaakt. Een herfstfoto in de zomer.
Beide foto's zijn groter te klikken.

3 opmerkingen:

perry zei

De vrachtwagen op de linker foto meet de grond en wordt meestal gebruikt om te bepalen hoe diep een fundering (palen) moeten zijn.Voor dat er gebouwd wordt.Zo zag ik laatst dezelfde vracht wagen op het terein staan naast de school op de wibenaheerd waar een paar woningen worden gebouwd Mvg Perry

Anoniem zei

Die wagen doet seismologisch bodemonderzoek.

Kees K. zei

Onderzoek voor het nieuwe 'kruispunt'.