maandag 4 juli 2011

ZO MAAR EEN BH EN EEN SCHOENTJE OP STRAAT

Op nog geen honderd meter van elkaar zag ik deze kledingstukken liggen. Nou ja, kleding. Een bh en een kinderschoentje. Rondom De Dijk, halverwege juni. Hoe komt zo'n bh in vredesnaam op de rotonde terecht? Zal ie boven van de flat zijn afgewaaid? Ik bedoel natuurlijk van een waslijn op een balkon. Is ie al rijdend uit een auto gegooid? Was het te warm en is ie daardoor van een vrouwelijk lichaam verwijderd? Het lijkt me geen Zeeman-bh, maar meer een iets duurdere en luxere versie. De meest vreemde ideeën en fantasiën cirkelen door mijn (mannelijk)brein. Ze lijken me niet geschikt voor publicatie.
Het kinderschoentje lag vlak achter De Dijk, naast de Zuidwending. Het schoentje werkt een stuk minder op m'n fantasiehormonen. Het zal van een kindervoetje zijn gevallen, vanuit een draagzak. Of van een fietszitje af. Een kinderwagen misschien?
Nee, een kinderschoentje kun je gemakkelijk kwijtraken. Maar een luxe bh. Ik kan het ook niet helpen, daar zit toch beduidend meer spanning op. Maar dat zal vast aan uw mannelijke blogger liggen.

2 opmerkingen:

Alie zei

hahahah misschien een spannend rondje over de rotonde??

Anoniem zei

Striptease?