vrijdag 22 juni 2012

NIEUW PERSONEELSLID BOERDERIJUM?

Na de gebruikelijk dinsdagse "dwaaltocht / fotosafari" door de tuinen van De Wiershoeck en de Schoolwerktuin ging ik afgelopen dinsdag nog even naar Boerderijum voor een kop koffie. Meestal doe ik dat zo tegen theetijd, dit keer was ik een uurtje later. De clienten van De Zijlen, die gewoonlijk de bediening verzorgen, waren al naar huis. Achter de bar stond echter een nieuwe medewerkster. Haar gezicht verraadde dat ze de middelbare leeftijd al was gepasseerd. Toch wel een beetje jammer, want haar lichaamsvormen deden eerder denken aan een "pronte boerendeerne". Helaas was deze aantrekkelijke dame nogal zwijgzaam en een beetje afstandelijk. Ze bleef maar achter de bar staan. De koffie smaakte prima, maar ik ben een prettiger en persoonlijker bediening gewend. Ik zeur verder niet over deze nieuwe medewerkster, maar ik ga de volgende keer toch maar weer iets vroeger een kop koffie halen. Dan wordt ik ongetwijfeld weer op een leuke manier verwelkomt en prettig  bedient.                                               

Foto + tekst + kop: Luit Staghouwer

Geen opmerkingen: