maandag 2 mei 2011

16 MEI NIEUWE HOORZITTING SHOETIME

De procesgang rond het naammerk Shoetime blijft nog even doorgaan. U weet wellicht nog wel, Bert Hoekstra van de enige echte Shoetime, die uit Beijum, bedacht 25 jaar geleden de naam maar een keten van schoenwinkels uit het zuiden des lands vond het ook een mooie naam en kaapte 'Shoetime' ongevraagd van Hoekstra af. Hoe gaat het nou Bert? "Op 16 mei is er weer een hoorzitting in Den Bosch, daar worden beide partijen weer gehoord en er kan nieuwe informatie ingebracht worden." Het gaat maar door ja, word je er niet eens flauw van? " Dat valt wel mee. Ik voel me sterk staan en kan me niet voorstellen dat ik dit verlies. Ik heb de naam Shoetime bedacht en anderen kunnen daar niet zomaar mee aan de haal gaan." En als ze je een miljoen bieden? Dat doen ze niet en dat hoeft voor mij niet. Ik wil gewoon de naam Shoetime weer terug. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed afloopt."

Vul op de zoekbalk linksboven Shoetime in, en u komt bij eerdere blogberichten over deze zaak.

Geen opmerkingen: