woensdag 2 november 2016

PARANORMALE AVOND IN COMBINATIE MET NLP (Lotusheerd)

Op 8 december 2016 willen we weer een avond Aan tafel… bij organiseren. Reserveer deze avond alvast in je agenda. Binnenkort meer informatie hierover en dan laten we ook weten vanaf wanneer je kunt inschrijven.

Donderdag 3 november:
Niets is onmogelijk!
(NLP en spiritualiteit)

Wil je meer weten over NLP?

Wil je meer weten van mogelijkheden die mediamieke gaven ons geven?

Wil je weten wat NLP voor jou kan betekenen in jouw persoonlijke en spirituele ontwikkeling? 

Dan is deze avond iets voor jou! NLP betekent neuro linguïstisch programmeren. Dit staat voor hoe wij de wereld om ons heen waarnemen en hoe wij daarop vervolgens reageren. Welke gedragspatronen, emoties en gedrag hebben invloed op ons leven en welke onbewuste strategieën motiveren ons? Ook kun je met NLP je creativiteit stimuleren en je in mogelijkheden laten denken (in plaats van in problemen die je remmen of tegenhouden).
Rosa schrijft hierover zelf:
In mijn eigen proces waarbij mijn zintuigen zich begonnen te openen en ontwikkelen deed ik een opleiding NLP. Achttien dagen zijn we samengekomen in een kleine groep waarbij ik de NLP oefeningen onderging en leerde te geven. Hierbij merkte ik dat ik vaak mee kon voelen met de ander wat er speelde in zijn/haar belevingswereld. De oefeningen leerde mij helder te voelen en meer te vertrouwen op mijn intuïtie.
Tijdens deze avond wil ik jullie meenemen in mijn persoonlijke verhaal en kennis laten maken met NLP!
Voor mij is NLP vooral zelf ervaren. Wil je dus komen ervaren wees van harte welkom.
Neem ook eens een kijkje op de website van Rosa: www.rosability.club.

Geen opmerkingen: