maandag 21 december 2020

VERHALEN VAN SASSEFRAS (17)

Vandaag kijk ik terug naar 2016. 

Ik werd in de zomer van dat jaar door Bram Esser gevraagd mee te werken aan Noorderzon-excursies naar Beijum. Een paar leuke en intensieve dagen waren het resultaat. Ik moet bekennen dat ik me destijds als een vis in het water heb gevoelt, en ja het smaakte naar meer.

Zie nog eens de onderste foto via https://beijumnieuws.blogspot.com/2016/08/afsluitende-excursie-noorderzon-beijum.html

Vaak heb ik gedacht dat het leuk zou zijn als hier ooit een soort van vervolg op zou komen. De tijd verstreek en de gedachte vervaagde. Tot ik afgelopen week werd gebeld door iemand die destijds bij mij thuis is geweest tijdens Noorderzon. Of ik wil  meewerken aan…… Het is nog te vroeg om precieze details te delen. Maar het resultaat zal zijn: tussen kerst en oud en nieuw komt de filmcamera in actie. 

Het is de bedoeling dat er dan een programma wordt opgenomen. Heb even geduld, het resultaat zal ik t.z.t met jullie delen.

Saskia Smid

Geen opmerkingen: