zondag 30 mei 2010

ROTONDE WIBENAHEERD OP DE SCHOP

Afgelopen week zijn er dikke gaten gegraven bij de Wibenarotonde. Als ik de werkende mannen die dit deden moet geloven, en waarom zal ik dat niet, dan worden hier bomen in gezet. Of er in de middencircel ook nog bomen geplant worden weet ik niet, in elk geval komt er een helemaal links op de foto (net niet te zien). U ziet daar een gedeelte van een graafmachine staan. De beloofde video over de voortgang van het Speelplein bij de Dijk heb ik trouwens verplaatst naar aanstaande maandag (morgen). Dit stukje Beijum ziet er erg verstedelijkt uit. Een beetje groen erbij kan geen kwaad.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is mij eigenlijk nog steeds niet goed duidelijk wat er nu gaat gebeuren? Gaan ze alleen alle tegeltjes eruit halen en opnieuw erin zetten samen met wat nieuwe bomen?

Ik meende eerder gelezen te hebben dat de rotonde een stuk naar voren zou worden verlegd i.v.m. de "veiligheid" van de basisschool. Maar aangezien de nieuwe bomen al geplant zijn lijkt mij dat dit van de baan is?