donderdag 27 september 2012

KRUIDENDAMES UIT HELE LAND IN GROENE ZON

Enige tijd geleden trof ik dit gezelschap in de cursusruimte van kruidenvrouw Saskia Nieboer. Ik zag alleen maar dames en ik vroeg me af of er ook heren zijn die wel eens aan een kruidencursus meedoen. Is het een vrouwending? Toch maar even kloppen op de glazen deur tussen de winkel en cursusruimte De Groene Zon. Een vragende blik en de fotocamera hooggeheven. De vraag mocht toch duidelijk zijn, mag er even een foto worden gemaakt? Afwerende blikken: nee. Tja, wat moet zo'n nieuwsgierige man ook bij zo'n vrouwengroep? Maar gelukkig zag La Nieboer dat het de Beijumer blogger was die even wat op de gevoelige plaat wilde vastleggen. Kom maar even binnen, aldus ons kruidenvrouwtje die graag kruidenvrouw wil worden genoemd. In een paar tellen legde ze aan de rest van de dames uit wat de bedoeling was en waar ik een foto voor wilde maken. De stemming sloeg direct om, ja mijnheer, maak maar even een foto. Het resultaat ziet u boven, een foto met iets teveel tegenlicht. Wat er gaande was? Saskia Nieboer:" We zijn bezig met een summerschool, een meerdaagse kruidencursus, de meeste deelnemers komen van elders uit het land." Juist, dat verklaarde de weerstand, ze waren niet bekend met de blogactiviteiten van ondergetekende, dit i.t.t. tot de meeste Beijumers. Maak je even reclame voor m'n site en voor m'n cursusaanbod, vroeg ons kruidenvrouw(tje). En waarom niet? Kijk ook even op www.degroenezon.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn Saskia !
Jij weet tenminste hoe je reclame kunt maken voor de goede zaak .