zondag 30 september 2012

NOG 'N FOTO UIT DE WIERSHOECK- TUIN

Ik denk niet dat Luit Staghouwer direct concurrentie krijgt vanuit de Wiershoeck- en Schooltuin, maar lezeres Sjoekie liep er vanmiddag rond en maakte bovenstaande foto. Bijna oktober en dan bloemen en een vlinder fotograferen terwijl de zon schijnt. Ze schreef erbij: Ik wist niet zo goed hoe ik je een foto moest mailen, dus doe het maar even zo... vanmiddag even gewandeld oa door de Wiershoeck tuin, prachtige bloemen en vooral veel vlinders, ik heb de volgende foto o.a. gemaakt, misschien vind je het leuk om de foto te plaatsen maar voel je uiteraard niet verplicht hahha, Beijum is toch echt een superwijk met prachtige plekjes, ik woon hier nu meer dan 20 jaar maar heb er nog lang niet genoeg van... Zelfs mijn man die uit Nieuw Zeeland komt vindt het hier helemaal prima en voelt zich erg thuis!

Geen opmerkingen: