vrijdag 14 september 2012

NIEUWE VENSTERWIJK-MEDEWERKSTER

Tijdens het moment van foto opladen bedacht ik me dat de lezer de nieuwe Vensterwijkactiviteitenladder nog steeds te goed heeft. Die wordt z.s.m. gepubliceerd.
In de Wegwijzer trof ik donderdagmiddag een frisse en enthousiaste nieuwe medewerkster op het kantoortje van de Vensterwijk Beijum. Een foto was zo gemaakt. Bij deze stelt ze zich even voor aan de Beijumers:
'Ik ben Josine Loupatty, ik ben 21 jaar oud en ik studeer SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening;JF) aan de Hanzehogeschool. Ik woon in de Oosterpoort maar ik ben de komende tijd regelmatig in Beijum aan te treffen omdat ik hier een half jaar stage kom lopen. Ik ga werkzaamheden verrichten bij de NSA (NaSchoolse Opvang) en ook ga ik kinderen begeleiden bij bepaalde activiteiten die op de Vensterwijkladder staan.'

Geen opmerkingen: