zaterdag 17 november 2012

DE SLEUTELHANGERS IN SHOETIME

Ondergetekende mag graag even Shoetime binnen lopen. De geur van echte ambachtschap hangt in de zaak. En dat bevalt. Even een nieuwe zool onder de schoen laten zetten, een rits laten maken, of een hengsel van een tas. Wat ook kan, een nieuwe sleutel laten bijmaken, kopiëren van een reeds bestaande die single is geworden. Een reservesleutel is altijd handig.
Maar Shoetime is niet alleen ouderwets vakmanschap-achtig, je kunt er ook moderne dingen kopen. Sleutelhangers bijvoorbeeld. Compleet met teksten en al. Ondergetekende mag er graag even naar koekeloeren. Wat is een mens zonder het geschreven woord? Ja, bijna iedereen heeft tegenwoordig een twitteraccount, Hyves, Facebook of een weblog. Ik schrijf, dus ik besta. Maar het hoeft allemaal niet alleen maar digitaal, je kunt je ook met door anderen bedachte spreuken en teksten laten behangen. Op t-shirts bijvoorbeeld. Of via een tatoeage. Wat ook kan, koop een sleutelhanger met tekst die bij je past. Een paar voorbeelden van teksten op sleutelhangers in Shoetime:
Ik ga nooit vreemd, ik voel me overal thuis
Mannen worden knapper naar mate ze ouder worden
Ik ben blond langzaam spreken s.v.p.
Geen school geen werk geen problemen
Huil niet om een vent denk aan je mascara
Ik ben vet jij bent lelijk ik kan afvallen
Wees zuinig met water drink bier
Heb je nog sex of golf je al?
Opa is de beste.
Klik de foto groter om nog meer merkwaardige teksten tot u te kunnen nemen.

Geen opmerkingen: