zaterdag 10 november 2012

VOOR DE DUIDELIJKHEID: MAANDAG ST.MAARTEN!


Het schijnt nog niet tot iedereen doorgedrongen te zijn en daarom bij deze nog maar een keer: AANSTAANDE MAANDAG WORDT IN BEIJUM SINT MAARTEN GELOPEN! Ik kom er op omdat ik via een middenstander vernam dat sommige ouders en kinderen in de veronderstelling waren dat het kinderfeest vanmiddag zou gaan worden gehouden. Sinds een dag of wat hangen flyers zoals u boven  ziet  kriskras door de promenade van Winkelcentrum Beijum verspreidt. Aanstaande maandag gaan de lichtjes weer branden en worden de bekende liedjes gezongen. Liever geen gezeur over economische crisis of zorgpremies, graag gul aan de kinderen geven. Op de linker flyer, klik groter, staat dat volgende week zaterdag de AH tot 20.00 uur is geopend i.p.v. tot 22.00 uur. Waarom dat is weet ik niet. De hele (halve) week was ik in de veronderstelling dat de winkel vandaag om 20.00 uur zou sluiten. Totdat ik de datum zag: 17 november. Juist, volgende week pas. Communicatie in de wijk kan via flyers gaan.  Je moet wat. Nog beter zou zijn via een 'kabelkrant' in het winkelcentrum. Of kijk op Beijumnieuws of Lijn6.

1 opmerking:

Anoniem zei

AHMeins is 17 november tot 20.00uur geopend ivm. een personeelsfeest.
groetjes Willem