dinsdag 12 juli 2016

"GRAAG KOM IK IN CONTACT MET MIJN HELPERS"



"Graag kom ik in contact met mijn helpers die mij op 11 april in het Kardingegebied hebben geholpen."

Afgelopen weekend kwam deze oproep binnen:

Op Maandag 11 april ben ik in het Kardinge gebied gevallen en naar het ziekenhuis vervoerd. Toen ik bij kwam, was er een man bij me die me hielp, en met de ambulance broeder kwam nog een meneer. Die had gebeld en de ambulance opgewacht. Graag kom ik met hen ik contact om ze te bedanken! En om wat dingen te vragen nog wat onhelder voor me zijn zodat ik dit kan afsluiten.


Dus ben jij degene die mij heeft bijgestaan, of weet je wie dat was. Zou je dan contact net mij willen opnemen? Mijn email is bij de redactie (ondergetekende; JF) bekend.


De Beijumblogger vroeg Mirjam waar de valpartij zich heeft voorgedaan. Ze antwoordde:

De precieze locatie is juist een vraag van me. Volgens mij iets na dat ijzeren kunstwerk in het water ( vanuit de wijk). Ik ben namelijk twee keer gevallen. De eerste keer in de scherpe bocht ( vanaf de kant van rietland). Toen ben ik weer op de fiets gestapt en daarna op de fiets flauwgevallen. En de tweede keer heb ik me dus niet op kunnen vangen. Vandaar dat mijn jukbeen verbrijzeld, oogkas gebroken, kaak verschoven en gebroken. En een hersenschudding het resultaat was. 

Na een operatie was en is het genezingsproces vooral een kwestie van tijd/ geduld. Iets wat niet echt in mijn natuur zit. Maar realiseer me nadien ook weer even goed wat de hoofd en bijzaken van mijn/ het leven zijn. 

Wie kan helpen om Mirjams verhaal helder te krijgen? Welke mannen hebben haar op 11 april geholpen? Beijumnieuws@ziggo.nl

Geen opmerkingen: