zaterdag 5 september 2009

AUTO VAN BEIJUMSE GESTOLEN

Bijna iedereen heeft wel eens fietsendiefstal meegemaakt. Daar sta je dan met je sleutel in de hand. Weg fiets. De gevoelens die dan door je heengaan hoef ik niet op te schrijven, die komen de meesten wel bekend voor. Maar dan, wat ervaar je als je bij elkaar gespaarde auto door een onverlaat gestolen is? Vanmiddag kreeg ik een mail van een lezeres, ze stuurde deze foto en
onderstaande tekst op:
Afgelopen nacht is mijn auto-tje gestolen aan de Fossemaheerd. Ik ontdekte het vandaag rond de middag toen ik met mijn boodschappentas naar de parkeerplaats liep om mijn auto-tje te pakken om de weekelijkse boodschappen te doen.Ik denk mail u een foto, misschien dat het op uw site geplaatst kan worden en Beijumnaars er naar uit kunnen kijken. Kenteken: DP-DH-20 Men mag contact met mij opnemen middels het mailadres: ann1712_@hotmail.com Met vriendelijke groet, Annet de Boer
Beijumers, wie weet waar deze auto is. Wellicht kunnen we Annet helpen haar autootje weer te vinden. Als u een soortgelijke auto ziet, kijk dan even naar het kenteken. Reacties mogen ook naar Beijumnieuws@online.nl

Geen opmerkingen: