maandag 21 september 2009

DE BRUG IS WEER GEHEELD

De "weldoener" die een dag of tien geleden de brug over de Zuidwending volkalkte met spreuken is haar, ik heb de indruk dat het een zij is maar ik kan me vergissen, wereldverbeterende nalatenschap vanmiddag kwijtgeraakt. Zie ook het artikel van afgelopen woensdag. Deze man van een reinigingbedrijf (foto) ziet u bezig om de spreuk: des te meer ik mijn omgeving heel des te heler ik ben wegspuiten met een hogedrukspuit. Ik kan hier morele preken af gaan steken over gemeenschapgeld en wat dit allemaal wel weer niet gaat kosten, maar de praktijk leert dat dit weinig opschiet. Deze gek of dwaas zal hoogstwaarschijnlijk blijven schrijven op muren, bruggen of glazen. De persoon heeft zich nog niet gemeld, nogmaals elke zondag mag je, eventueel anoniem, de lezers van Beijumnieuws trakteren op een geweldige spreuk. Een beetje stichtelijkheid in deze barre tijden is nooit verkeerd. Beijumnieuws@online.nl Intussen heeft de spuiter de omgeving van de brug weer schoongemaakt. En heel misschien heeft hij zichzelf daarom ook een beetje schoongemaakt.

1 opmerking:

Anoniem zei

ONDER die brug staan óók teksten. Die zijn heel wat erger. Maar daar hoor je niemand over en die spuiten ze ook niet weg.

Ga maar-es kijken.

(René)