vrijdag 25 september 2009

PETER REHWINKEL KOMT OP BEZOEK IN BEIJUM (9 okt)

De kersverse burgemeester Peter Rehwinkel brengt op vrijdag 9 oktober een bezoek aan Beijum. Wat hij hier allemaal gaat doen is nog niet helemaal duidelijk maar in elk geval komt hij een borrel drinken in het cafe Biljart aan de Claremaheerd. Mocht ik nadere informatie hebben dan wordt dit z.s.m. gepubliceerd.
Johan Peter Rehwinkel (Groningen, 19 juni 1964) is een Nederlands politicus. Sinds 14 september 2009 is hij burgemeester van de gemeente Groningen. Daarvoor was hij burgemeester van Naarden. Tevens was hij van 12 juni 2007 tot zijn aanstelling in Groningen lid van de Eerste Kamer der Staten-Generaal[1].
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Rehwinkel http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article5188221.ece/Rehwinkel+leert+fietsend+bewoners+kennen

2 opmerkingen:

Unknown zei

Inderdaad! Hij kwam net (voor mij als verrassing) in de bibliotheek, was daarvoor in Innersdijk geweest en vertrok later naar Pand 49. Ik mocht hem demonstreren hoe de uitleenmachine werkte en dat is op de foto gezet. Als iemand weet waar die foto is gepubliceerd lees ik dat graag hier :)

Menno Fritsma zei

Hallo Karin,

Voor mij was het ook een (heel aangename) verrassing dat Peter Rehwinkel onze bibliotheek bezocht. Leuk dat hij zo geïnteresseerd was! Ik weet wie de foto's gemaakt heeft. Kom binnenkort even langs bij de bibliotheek. Misschien kan ik aan de foto komen en die naar je e-mailadres sturen.

Groeten van Menno (van de bibliotheek)