maandag 25 april 2011

SANDY ZINGT OP 30 APRIL OP DE VISMARKT


Zo af en toe loop ik ons aller zangeres Sandy Goeree tegen het lijf. De grootste kans om haar tegen te komen is in het plaatselijke postkantoor waar ze werkzaam is, helemaal achterin de videotheek. Zo ook afgelopen vrijdagmiddag.

Hoe gaat het Sandy? "Heel goed, ik ben lekker aan het zingen en doe dit met koninginnedag op de Vismarkt op het hoofdpodium ook." Met Diep Triest? "Nee, ik sta dit keer solo, ik heb er erg veel zin in want wat is er mooier dan in je eigen stad te zingen?"

Mag ik een foto maken, je ziet er zo fleurig uit. "Nou, dank je wel. Doe maar."
Ooit gloreerde ze in Idols. Zie hier. en hier.
En ook bezingt Sandy met liefde de stad waarin ze woont.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat heb je dat weer leuk gedaan, vismarkt was supertegek!
groetjes sandy