woensdag 27 april 2011

"WIJ ZIJN DE LEUKSTE KLAS VAN BEIJUM!"

Op het ogenblik maken we een live-blog op Montessorischool de Dijk. We hebben net een foto gemaakt, en Lijn 6 is ook aanwezig.
Stijn: (boven 3e van rechts)Ik ben een skateboarder, ik wil graag dat we volgend jaar weer het atletiektoernooi winnen ook al ben ik er niet meer!.
Chaznay: (1e linksvan de tweede rij)

Deze school is de leukste en beste school van heel beijum!!!.
Nino: ,Naast Stijn, 4e rechts.
Dit is de beste school van heel Beijum met hele leuke kinderen.

Juanita: (onderste rij derde van rechts)ik vind het een hele leuke school omdat er super leuke kinderen op deze school zitten!.
Guido: (vooraan, derde rechts)deze school is heel erg leuk & ik heb heel veel zin in de musical ik heb veel geleerd en zo meteen hebben we alweer kamp!!. doei!!!
Renée en Destiny: (Renée haar hoofd is niet in beeld. En Destiny de derde van de derde rij vanaf rechts)heey gasjes Wij zijn echt een leipe school!! Met veel leipe kinderen . En leipe leraren en leraressen.

laterzzz de leipe kinderen van de dijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

JF: Vanavond/vanmiddag wordt nog een video geplaatst. En op http://www.lijn6.com/ komt ook een verslag. Groep acht van Montessorischool de Dijk, waar deze leerlingen toe behoren, begint binnenkort een eigen weblog. Hierover later meer.
Update 21:40 uur: Op Lijn6 ziet u hierrrr een videoverslag van de blogles.
Hebben meer scholen interesse in een blogles? Beijumnieuws@ziggo.nl

4 opmerkingen:

Wobke zei

Haaaaiii, leipe kinderen van de Dijk!

Superstoer, zo'n eigen blog, met allemaal kleurtjes :-)

Ben heel benieuwd naar jullie eigen blog.

Anoniem zei

Yes Chaznay!!!!!!!!

Anoniem zei

Leuk he leipies. Staat ook filmpje op www.lijn6.com
Greeettzzzz

Anoniem zei

yo ik ben guido
XD
doei... wtf