zondag 16 oktober 2011

EXPOSITIE H. MEDEMA IN PAND49

Wat een Weertje Koekepeertje vandaag. Uw blogger nam nog een Beijumrijder op vanuit de stad naar Beijum, hierover later meer. Maar daarna spoedde hij zich richting Plein Oost. Vanmiddag omstreeks 16 uur werd de 750e - ik ben de tel kwijt- expositie in Pand49 geopend. Beijumer Harrie Medema was dit keer de gelukkige. Gelukkige? Nou ja, het lijkt me dringen geblazen. Volgens mij zit het hele seizoen hier zo'n beetje volgeboekt, het onderstreept het succes van Pand49, is het nog weg te denken uit het Beijumer landschap? Ik ken de man niet, Harrie Medema, maar wat me opviel waren o.a. de trotse ouders. En wat waren die hapjes lekker! Zie hiervoor de video. Ik was in de veronderstelling dat ik ook een foto heb gemaakt, maar die zie ik niet terug op de camera. Daarom een foto uit de video gedestilleerd, zie boven, deze is niet echt groter te klikken. In de aankondiging die een paar dagen geleden op Beijumnieuws verscheen kunt u wat achtergrondinformatie over Medema lezen. De expositie draait de komende weken in het kunstenaarspand op Oost.

Geen opmerkingen: