zaterdag 8 maart 2014

WAT GEBEURDE ER IN HET GROENE HART?

Lezer Jan mailde net:
Hallo  toen ik klaar was met enkele boodschappen bij de drogist in Beijum, zag ik een aantal politie-auto's en -busjes de richting van het park in Beijum op rijden. Nieuwsgierig als ik ben, reed ik snel dezelfde richting op. Ze reden naar het park toe ter hoogte van de Bunnemaheerd. Men was schijnbaar op zoek naar iets of iemand. Natuurlijk wou een vrouwelijke politie-agent niets kwijt, toen ik vroeg waar men naar op zoek was. Er werd door de agenten ter plaatste druk over en weer gebeld naar het bureau.
Wellicht weten enkele (trouwe) bezoekers van jouw site wat meer, want er stonden veel mensen te kijken?

De blogger is op het moment niet in Beijum. Weet iemand meer? Het gaat om iets wat vanochtend heeft plaatsgevonden.Beijumnieuws@online.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb het ook gezien, was loos

Anoniem zei

Ik zag dat er op de Beijummerweg een politie stopte, daarna ambu, iemand daarin werd gebracht en vervolgens hebben ze daar nog lang staan praten. Ik kan nergens achterhalen wat er gebeurd is(vreemd) maar dit heeft vast te maken met de politiebusjes die je eerder zag. Het person is iig. gevonden...zag er niet erg best uit wat ik zo kon zien in de verte maar hopelijk is alles goed!