vrijdag 27 januari 2017

DAN NU HET GOEDE NUMMER VAN SIETZES HULPEXPRESS


Het was een mooie foto en het artikel werd goed gelezen. Maar er klopte iets niet. Het telefoonnummer was niet goed, maar dat is vandaag verholpen. Als mensen(alleen Beijumers)  van de diensten van Sietze en zijn gratis Hulpexpress gebruik willen maken moeten ze het nummer bellen dat op bovenstaande foto staat.

En niet het nummer dat op de auto was geplakt zoals in het bericht van vorige week was gepubliceerd. Zie nog eens hier
Het juiste nummer is 06-82349359. Het is het telefoonnummer van Christine de Ruiter, zij coördineert de verzoeken.

Sietze heeft naar aanleiding van het vorige  bericht de nodige mediabelangstelling gehad. Hij was te zien op OOG en ook zat SBS met Het Hart van Nederland achter hem aan. 
"Dat heb ik geweigerd, ik hoef niet met mijn kop op de landelijke tv en ook denk ik dat mensen die ik help niet zo nodig in beeld hoeven. Het gaat niet om mijn persoontje, het gaat om de dienstverlening naar de bewoners van de wijk toe."

Bescheidenheid siert nog altijd de mens. Toch heeft Sietze plannen voor uitbreiding. "Ik zou meerdere busjes willen en die in een stichting willen onderbrengen."

Eerst maar eens kijken hoe het ene wagentje tot nu toe het gaat doen.
Foto links, voorop de wagen zit een sticker waarop de letters h en e staan. Wat betekent dat Sietse? "Dat is de afkorting van Help."

Grofvuil, klusjes, verhuizing, tuinafval....bel de Hulpexpress. Telefoon 06-82349359

2 opmerkingen:

Marc Hut zei

Het (gouden) hart op de goede plek, die man. Ze zijn er nog!

Anoniem zei

Vandaag spullen laten ophalen Door 2 aardige mannen topwerk wat jullie doen hoor zo zijn er niet veel bedankt