woensdag 26 augustus 2015

100 EURO VOOR TIP DIE LEIDT NAAR DIERENBEUL NIJENSTEINHEERD



"Onze beide dochters zijn erg verdrietig omdat dit een vreselijke laffe daad is."

Waarschijnlijk loopt er een maniakale dierenbeul in de omgeving van de Nijensteinheerd rond. Want wie schopt er nou een onschuldig huisdier half kapot?
Vanuit de Nijensteinheerd werd onderstaand bericht met foto opgestuurd.

Opsporing verzocht!!!
Er is een dierenbeul actief in Beijum aan de Nijensteinheerd.

Deze rode kater (zie foto; JF) heeft 2 maanden geleden een botbreuk opgelopen aan zijn rechter achterpoot.
Maar zondag 23 augustus was het weer raak, nu een breuk aan zijn linker achterpoot.
De dierenarts zegt dat dit te bizar is en geen toeval meer kan zijn, en dat hij waarschijnlijk geschopt is.
De eigenaar had daar al enige vermoeden van en denkt te weten wie de dader is.

Beide keren gebeurde in het weekend.
Onze beide dochters zijn erg verdrietig, en omdat dit een vreselijk laffe daad is, loven wij 100 euro uit voor de tip die zal leiden tot de dader.

Heeft U iets gezien? denkt U iets te weten of heeft U een vermoeden, dan graag een reactie.

JF, tips kunnen worden gemaild naar Beijumnieuws@ziggo.nl Naar de wijkagent stappen is ook een optie.
Update 15:29 uur, het bericht wordt meer en meer gedeeld via Facebook. Klik op logo linksboven.

10 opmerkingen:

Liesbeth zei

Woon daar ook...moet er niet achter komen wie dit gedaan heeft...
heb zelf ook 3 katten...ik ga deze bericht zeker delen en hoop dat het snel weer beter gaat met jullie kat.

Anoniem zei

Mensen die dit doen zijn hartstikke gestoord. Zo'n weerloos beestje.

Anoniem zei

Vreselijk, heel veel sterkte met jullie kat, ook ik ga dit bericht delen!

Anoniem zei

Ook ik heb een kat maar woon gelukkig niet in de buurt.. Moet er niet aan denken! Heel veel sterkte met de kat.

Anoniem zei

Hoop dat het snel beter gaat met de kat....wat een held....een onschuldig dier schoppen!!

Anoniem zei

Ik woon er ook. Ik heb niks met dieren, maar zou ze ook niet pijn kunnen doen. Stiekem geef ik ze wel eten. Maar wil niet zo bekend staan, als dieren liefhebber. Maar zeg me wie het was......

Mariska zei

Jeetje wat erg dit, woon zelf ook in die straat maar niet verwacht dat er iemand hier zo'n hekel heeft aan katten door ze zo toe te takelen... Ongelofelijk. De nijensteinheerd is zo groot, aan welk stukje van de straat moeten we denken dan?

Ik zal ook extra opletten en ga dit bericht delen.
Liefs Maris

Willem Pauwelussen zei

Het is in ieder geval een geruststelling dat geen mens voor zijn geweten kan weglopen.

Claudia zei

Schandalig!!! 100 euro? Ik doe er 50 bij voor de gouden tip.

sanni zei

Hall een vraag is de dader alleen op jullie kat geriht om iets aan te doen of ok andere katten.mijn oude poes is vorige week donderdag mijn schutting opgeklommen met moeite we moesten haar eraf halen en bleek haar avhtrrpoot niet meer te werken .bun de dierenarts bleek de avhterpoot verbreizeld te zijn en een open botbreuk te hebben .ze loopt nooitde weg over hier en is altijd huis echt een oude muts die van haar rust geniet.ze is geopereerd en heeft vier svhoefen en 1plaat in haar rehterpoot gekregen.kan dit toeval zijn of ook een slavhtoffer van een hele laffe daad ik heb 4katten en dit was evht een raadsel die ons bezig hield hoe dit kon gebeuren.