Er wordt nog steeds gewerkt op Ring Oost ter hoogte waar tot afgelopen weekend het Meedenpad-viaduct nog stond. Zie foto's gistermiddag gemaakt.
Zullen de verdrijvingsstroken aan weerskanten van de weg, Beijum-Kardinge vice versa tijdelijk zijn verdwenen, dit om automobilisten tijdens de vernauwing meer speelruimte te geven? Of komen ze terug? Zie bovenste foto, de verdrijvingsstrepen zijn weggehaald.
Wat voor functie hebben die verdrijvingsvakken überhaupt? Waarom niet gewoon tussen Beijum Zuid en Kardinge in kunnen voegen en afslaan, zoals ook tussen Beijum Zuid en Noord (invoegstrook en afslag zijn één) het geval is?
De vraag wordt via Twitter aan RingGroningen voorgelegd.
@ringgroningen , zijn de verdrijvingsvakken tussen Beijum Zuid- Kardinge tijdelijk weg of komen ze terug? (Meedenpad)
http://beijumnieuws.blogspot.nl/2015/08/verdrijvingsstrook-tussen-beijum.html …
Update 21:46 uur, de verdrijvingsvlakken tusseb Beijum Z|uid en Kardinge, vice versa, komen niet terug....
Update 21:46 uur, de verdrijvingsvlakken tusseb Beijum Z|uid en Kardinge, vice versa, komen niet terug....
@Beijumnieuws Komt niet meer terug. Wordt voor de bouw van het nieuwe Meedenpad wel tot eind van het jaar afgezet
1 opmerking:
die verdrijvingsvlakken waren er omdat er nog een oud viaduct stond en de weg smaller was. Nu het viaduct weg is komt er dus één grote weefstrook net als bij alle andere viaducten.
Een reactie posten