zaterdag 29 augustus 2015

EEN RAAR VERWARREND BORD BIJ BEIJUM ZUID

Wat moet je nou als Belg of Duitser denken als je vanaf de Beneluxweg Beijum Zuid in rijdt en bovenstaande bord bij de ingang van de wijk ziet staan?
Hoezo N46 richting Winsum en Bedum volg A terwijl je de ringweg van Beijum op gaat?
Het gekke is, het bord staat er al ruim een maand. Links loopt het fietspad langs de wijkring, naar links gaat het naar het Heerdenpad en Korrewegbrug. Rechtdoor, naar rechts, naar Winsum en Bedum. Zogenaamd.
Beijumers weten, dit bord, zoals het hier staat en richting aangeeft, slaat nergens op. Maar ja, niet iedereen die hier passeert komt uit Beijum.

1 opmerking:

Willem Pauwelussen zei

Inderdaad, toen ik van vakantie terugkwam en ring oost was afgesloten en ik diverse keren borden richting beijum had gevolgd stuurde dit bord me uiteindelijk naar bedum zodat ik via zuidwolde naar huis ben gereden.
Het is en blijft een erg moeilijk vak hoor, bewegwijzering.
Lijkt me wel iets om apart te doceren bij civiele techniek op de hts of zo.