zaterdag 15 augustus 2015

RUITEN INGEGOOID BIJ SNACKBAR WINKELPLEIN WEST

"Ik baal er van, dit is een beste schadepost en ik ben hier niet voor verzekerd." 
In de nacht van (afgelopen) woensdag op donderdag gooide een onverlaat de ruiten in van de snackbar naast café Hof van Beijum.

Afgelopen donderdag maakte de blogger de foto, als je goed kijkt zie je twee gebarsten ramen.
Even naar binnen lopen. Vraag aan de beheerder van de snackbar: wat is er gebeurd?
"Gisteravond was het een beetje mot hiernaast, in het café. Een paar bezoekers wilden niet weg na sluitingstijd. Ik vermoed dat een van hen de ramen heeft ingegooid." Vervelend man. "Ja, maar wat moet ik er aan doen. Binnen heb ik camera's hangen, misschien moet ik die buiten ook aanbrengen,"

Groningen vernieling ramen cafetaria Stoepemaheerd. Wie heeft iets gezien..

Geen opmerkingen: