donderdag 30 maart 2017

KERSTMAN PIET MAAKT MOOIE LENTE-FOTO'S



De wijk kent hem als de Kerstman van Beijum. In december heeft hij traditioneel de mooist versierde huis, samen met zijn Kerstvrouw Willy.

Zie nog eens hier.
Maar het is niet anders, de kerstperiode is voorbij. Geen nood, Piet zit niet stil, hij wandelt dagelijks met zijn hondje langs de Amkmaheerd en het Groene Hart en maakt af en toe prachtige foto's.

Piet stuurde de vier foto's die we zien op en schreef erbij:

Je weet dat ik dagelijks in ons mooie Groene Long wandel met mijn lieve viervoeter Chico. Ik neem alles goed op in mijn geheugen, en zo heb ik even wat plaatjes op de camera vastgelegd. Iedere dag zie je weer wat nieuws.

De mooie narcissen op de hoek Jensemaheerd-Amkemaheerd bijvoorbeeld, ons uitzicht.
Daar wordt toch iedereen blij van!
Maar dat sommige mensen er hun grote hond maar door laten baggeren is niet normaal.

De natuur is mooi....dus wees er zuinig op!

Groetjes van Piet.

Geen opmerkingen: