donderdag 8 oktober 2009

DE 4 MIJL VAN KARDINGE IN 4 MINUTEN

De 4 mijlkoorts is in volle gang. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar in elk geval bouwt de spanning zich bij deze blogger op. Het startnummer is binnen, de bier- en snoepconsumptie worden tijdelijk verminderd en de hardloopschoenen worden nog vaker aangetrokken. De 4 mijl van Groningen lopen is mooi, maar je krijgt het niet kado: geen bloed, maar wel zweet en misschien tranen.
Op de foto links ziet u de vader met kinderwagen hardlopen, ik heb het hierover in het vorige 4 mijlartikel al gehad. Met een driewielerwandelwagen en mét baby erin heeft hij regelmatig de pas er goed inzitten. Zeg maar dat de baby hardlopend wordt uitgelaten. En papa laat zichzelf ook even uit, een ideale combinatie en twee vliegen in één klap. Op de video ziet u hem ook met kinderwagen voorbijrennen. Zoals ook al eerder vermeld, ik loop de 4 mijl met een zoon van 12 jaar. Zie de video waarop hij in 4 minuten het parcours afloopt. De bijgaande muziek is van de Golden Earring, another 45 miles to go.
Als het goed gaat komt zondagavond een videoimpressie van de echte 4 mijl op Beijumnieuws van binnenuit de (recreatieve) race zelf. Kijk even mee naar het prachtige Kardingepark. Er ligt nog mee beeldmateriaal van het parcours klaar en misschien plaats ik hier voor zondag nog een 2e filmpje.

1 opmerking:

karin zei

Beide heren heel veel suc6 Sarah doet mee met de scholierenloop en krijgt morgen alles, geef der nummer nog wel ff door.
Ik sta langs de kant als ik jullie zie moedig ik jullie aan !!!