dinsdag 20 oktober 2009

DE BEIJUMRIJDER(Deel 12) DE HIDDEMAHEERD

De Beijumrijder brengt u dit keer in een van de noordelijkste heerden van Beijum. De Hiddemaheerd is niet zovaak in het nieuws en hier geldt ook: geen nieuws is goed nieuws. De Hiddemaheerd is ruim opgezet en er staan prachtige grote huizen. Eigenlijk hoef ik er niet meer over op te schrijven. Rij gewoon even mee door de heerd.
De muziek is van Paulo Conte, hij zingt het sfeervolle Gli Impermeabili. Wat zijn er trouwens veel drempels in de Hiddemaheerd, ik kwam na een rondje bijna geradbraakt terug op de wijkkring. Af en toe ziet u de auto, en dus de beelden, even op en neer dansen als weer een hobbel werd genomen.

3 opmerkingen:

Grote Fan zei

Schat, wat gevaarlijk hoe jij in dat autootje rijd. Zal ik een keer meerijen? Dan maak ik ook de voorruit eerst even schoon en hou de camera wel vast.
Een fan die anoniem wil blijven

karin.p. zei

Oooh Johan een geheime aanbidster :-P nou ik liet het me geen 2x zeggen :-)

Anoniem zei

weer een genietende lezer,
je bent ook door de Edzemaheerd gekomen, een klein maar leuk heerdje in de wijk.
ga zo door met deze leku site!!!