maandag 26 april 2010

BEIJUMER MET GROOT MACHTSVERTOON OPGEPAKT

Ik lees er nog niks over op locale nieuwssites en dat geeft aan dat er weinig ruchtbaarheid aan is gegeven. Van verschillende kanten, waaronder van ooggetuigen, ben ik er op geattendeerd dat vanochtend iemand met groot machtsvertoon is opgepakt aan de Godekenheerd. 

Een omwonende vertelde:" ik hoorde vanochtend om zes uur een knal. Eerst werd de deur opengetrapt waarna een explosief naar binnen werd gegooid om de bewoner in verwarring te brengen." Hoeveel politieagenten waren er? "Er stonden drie ME-busjes en er waren veel ME-ers aanwezig." Waar wordt de persoon van verdacht dat er zo'n zwaar geschut werd ingezet? "Ik hoorde dat het een voortvluchtige deliquent was." 

 Het naadje van de kous weet ik nog niet al hoorde ik net op Plein West dat de opgepakte persoon van moord wordt verdacht. Zware beschuldigingen die er niet om liegen. Maar ja, drie ME-busjes vol agenten... Zo gauw meer bekent is leest u dat hier.

9 opmerkingen:

Martin zei

Johan als je niet goed weet wat er gaande is zet dan zoiets niet op beijemnieuws wat zallen de groningens weer smullen over Beijum wij staan al genoeg bekent

Anoniem zei

@martin. Gelul. Nieuws is nieuws. Ik heb de knal óók gehoord en ben benieuwd of Johan kan uitvissen wat er aan de hand is.

Unknown zei

Ik vind het wel interessant :)

Anoniem zei

Het afgelopen jaar verschillende moorden in de stad geweest waarvan niet in Beijum. Klopt dus niet helemaal Martin. Boerderij in Kardinge? Kijk op 112 groningen, daar staat een bericht over een dikkie brand in Zuidwolde. Misschien wordt die bedoeld?

Anoniem zei

Johan,je hebt groot gelijk vis dit eens uit ,kan me nog herinneren paar jaar terug ook een huis aan de Godekenheerd, maar daar waren ze verkeerd men moest aan de Holmsterheerd zijn ,met groot vertoon werden daar de mensen ook ook huis gesleept .Ben benieuwd naar de ontknoping.

Anoniem zei

Ik wil hier even mijn mening zeggen het was geen godekenheerd maar de Holmsterheerd waar de aanval was jaren geleden dus net andersom Anoniem zei

Anoniem zei

Zie de site van het DVHN daart staat de uitleg van dit voorval

Anoniem zei

De inval was eerst aan de Holmsterheerd en later bleek dat ze bij de Godekenheerd moesten zijn...
Dit is de 3de inval aan de Godekenheerd zolang als wij hier wonen,nu 15 jaar.
Terroristen,pedofielen en overvallers.
Laat de woningbouw toch weer eens echt gaan selecteren,zoals 15 jaar geleden.
En hier speelt je kind dan tussen....

Kees Huizenga zei

Heeft de Godekenheerd een heerdcomité?

Zo nee, dan zou men hiermee kunnen beginnen. Dit comité kan overleg plegen met de verhuurder.

Over veiligheid, woningtoewijzing, overlast, energiebesparing, groenbeheer, zonlicht en ruimte, etc.