maandag 26 april 2010

DE ZON SCHIJNT OOK BIJ INNERSDIJK

Het mooie weer van gisteren zorgde ervoor dat er buiten voor Innersdijk ook beduidend meer leven in de brouwerij was dan normaal. Ik herinner me de wintervideo van 17 december vorig jaar, de dag dat de winter genadeloos toesloeg. Wat een contrast met het plaatje dat u hier links kunt aanschouwen. Altijd als ik langs Innersdijk loop of fiets prijs ik me gelukkig: jong en lichamelijk gezond zijn om jezelf in de samenleving te kunnen handhaven. Wat een rijkdom en wat een luxe. De mensen die gebruik maken van de voorziening op Plein Oost zullen vast gemengde gevoelens hebben. Waren ze nog maar jong of helemaal gezond. Aan de andere kant: wat goed dat er verpleeghuizen zijn waar ze de (hopelijk) zorg krijgen wat hen toekomt.

Geen opmerkingen: