zondag 25 april 2010

VERJAARDAGSFEESTJE IN TREFPUNT/AMBIENTE 2

Het feest in Ambiëne in het Trefpunt was gisteravond te leuk om later op de avond niet nog een keer te gaan. Het was druk, ik schat het aantal feestgangers op tussen de honderd en honderdvijfentwintig. Ik ben zijn naam even kwijt, maar ik zat vol bewondering naar onze 10 jarige Beijumer raptalent te luisteren, zie video. En, hoe heet zo'n kado-apparaat die in de lucht wordt gehangen, waar de kinderen uiteeindelijk aan mogen trekken en waar de kadootjes uitrollen? Piranja? Iemand vroeg een Nederlandse vertaling voor dat ding, maar ik moest het antwoord schuldig blijven. De lezer die denkt, waar gáát dit allemaal over, ik zou zeggen bekijk de video. Wat een feestende Antillianen bij elkaar. In Ambiënte, de soos in het Trefpunt.
Met dank aan onderstaande reactie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pi%C3%B1ata

2 opmerkingen:

Alie zei

Pinata (moet met zo'n dakje op de eerste a, maar ik weet niet hoe dat moet).
Je kunt ze ook zelf maken.
Er hangen allemaal lintjes aan, waar kinderen om de beurt aan mogen trekken, slechts 1 geeft 'opening van zaken'.

Karin.P. zei

Of je slaat het kapot en er vallen dan allemaal snoepjes uit :-)))