donderdag 16 december 2010

GEEN SNEEUWPRET MAAR SNEEUWPRUT

Er viel minder sneeuw dan was voorspeld, maar dat heeft met de temperatuur te maken. Half sneeuw half regen, dat is wat er viel. Later op de avond zal het hommeles worden als de nattigheid gaat opvriezen. Morgen, 17 december, is het precies een jaar geleden dat Koning Winter een meedogenloze staatsgreep pleegde. Zo erg als een jaar geleden zal het morgen niet worden, maar kijk uit als je de weg op moet. De wijkring en verdere verbindingen kunnen bedekt zijn met sneeuw en derhalve glad zijn. Goed, dat was weerpraatje zoveel. Deze foto is even voor vanmiddag vier uur genomen. Glibberen en glijden rondom Winkelcentrum Beijum. Er gebeurde ook nog wat moois in en rondom hetzelfde winkelcentrum, maar dat mag ik u nog niet verklappen. Dat klinkt een beetje flauw, ik geef het toe, maar ik kom er later op terug. Eén tipje van de sluier: waarom zou de komende jaarwisseling hier niet feestelijk kunnen verlopen? Hoezo vandalisme en ME? Nee, meer zeg ik niet. Later...

Geen opmerkingen: