maandag 20 december 2010

PRETTIGE KERSTDAGEN VAN FLIP KLATTER

Flip Klatter stuurde deze kerstkaart, zie rechts. Ik kan me vergissen, maar volgens mij komt de foto uit zijn eerdere fotoserie voor Beijumnieuws. Flip schreef er bij: Bij deze een kerst en nieuwjaarsgroet (zie bijlage foto paarden in winterse mist in Kardinge)
Ja, hallo Flip, zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. Hoe is het met je en wat doe je zoal? Hij mailde terug:
Ik woon samen met mijn vriendin Rika inmiddels alweer driekwart jaar in Stadskanaal. Het bevalt ons daar uitstekend. We hebben daar een grote tuin met vrij uitzicht op het veld. Ik hoef me daar beslist niet te vervelen. Ik heb er een moestuin, siertuin, gazon en een vijver. Om het onkruidvrij te houden, het zaaien en het poten van de groenten en het oogsten ervan kost een zee van tijd. Het houdt me in elk geval van de straat. Mijn vingers jeuken alweer en ik kijk alweer uit naar het voorjaar. Betreffende het werk. Ik ben tijdelijk gedetacheerd bij IEDERZ (=DSW) waar ik werkervaring opdoe als produktieleider in het groen. Ik hoop dat op korte termijn hier een vacature vrijkomt omdat het me er reuze bevalt. Heel leuke collega's en afwisselend en dankbaar werk. Ik mis Beijum wel een beetje maar wie weet kom ik er ooit weer terug.

Geen opmerkingen: