donderdag 30 december 2010

MAAK ER EEN MOOI FEEST VAN MORGENNACHT!

De bak voor het vreugdevuur staat op de parkeerplaats van Winkelcentrum Beijum te wachten op wat morgennacht gaat gebeuren. Als Beijumliefhebber hoop ik van ganser harte dat het een echt feest gaat worden. Wat heb je aan de treurnis van kapot geslagen objecten als telefoooncellen en ruiten? Ik moet bekennen, ik vertrouw het niet helemaal, maar ik hoop op 1 januari te kunnen medelen dat ik het mis had met de twijfel. In elk geval hebben de autoriteiten hun nek uitgestoken met dit project. André Hoogenberg verwoordde het vanmiddag in zijn winkel wat mij betreft optimaal: "Ik ben optimistisch gestemd. Ik ga er van uit dat de jongerenwerkers deskundig zijn en weten waar ze mee bezig zijn. Laten we hopen dat de jaarwisseling goed gaat verlopen." Als Beijumblogger sluit ik me bij hem aan: Jongeren van Beijum, alles wordt in het werk gesteld om de jaarwisseling goed te laten verlopen. Maak er aub een feest van. Haal onze mooie wijk niet naar beneden, maak er iets moois van!!
(de bak is zorgvuldig afgedekt met zand, angst voor beschadiging door het vuur is nicht im frage!)

Geen opmerkingen: