woensdag 5 februari 2014

VOGELHUISJES MET TOEKOMSTIGE LEKKERE HAPJES

Of het voorjaar definitief in de lucht blijft hangen blijft nog even afwachten. Maar de poes of kat die op de foto is te zien heeft er duidelijk zin in. Waarom zit u daar te zitten? 
"Ik wacht tot hier vogeltjes geboren gaan worden. Lief dat de mensen lekkere warme hokjes voor ze ophangen, maar ik vreet ze met huid en haar op. Ik kan niet wachten tot ze vanuit hun hokjes naar buiten kruipen, wat een genot, ik scheur en bijt ze helemaal open. Het is het wachten wel waard, miauw."
(Foto gistermiddag; Froukemaheerd)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

haha. ook mijn buurvrouw heeft sinds 2 of 3 dagen een, in dit geval paal vogelhuis in haar voortuintje staan.
veel te dicht op onze tuin grens, naar mijn idee.
ze heeft 4 poezen die er weliswaar niet bij kunnen komen maar de aanwezigheid van ze, schrikt de kleine vogeltjes wel af denk ik.
te dichtbij onze tuingrens omdat ik regelmatig naar buiten ga om een sigaret te roken en ik het voederhuis zou kunnen aanraken.
goed bedoeld van beide mensen maar of ze echt de goede plékjes uitgezocht hebben....

gr. Therèse :-)

Anoniem zei

Iets voor de rijdende rechter ?
Die is dol op zogenaamde grenzen .
Toch wel erg triest om je hier druk over te maken ....

Anoniem zei

jij mijn beste anoniem lijkt je er drukker om te maken dan ik.
echt begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hè? :-)

gr. Therèse

Willem Pauwelussen zei

Ik heb de indruk dat mensen die nestkastjes vaak als versiering ophangen. Dus niet zozeer nadrukkelijk als verblijfplaats voor onze gevederde vriendjes, om een term van Willy Vandersteen te gebruiken.