woensdag 4 november 2009

EEN GROEPJE NATTE JONGELUI

Van lezeres Aliese ontving ik deze foto + onderstaande tekst:

Hoi Beijumnieuws,

Vandaag (gisteren, JF)liep ik een rondje Beijum, deze keer aan de buitenkant.
Daar kwam ik een groepje natte jongelui tegen, zie foto.
Omdat ik toch al aan het foto's maken was, van de mooie omgeving, vroegen ze mij een foto van hun te maken.
Zo gezegd, zo gedaan. In mijn enthousiastme zei ik: kijk maar op Beijumnieuws. Vandaar dat ik nou een stukje schrijf. Verder op kwam ik nog meer jongeren tegen, ik hoorde dat ze een survival hadden. Ik was te druk met fotograferen dus ik heb niet meer op ze gelet. Veel meer kan ik er dus niet over vertellen. Nog veel plezier met je ontzettend leuke site!! Geniet er dagelijks van.
Met vriendelijke groet'n Aliese.


Meer foto's en stukjes tekst erbij uit de wijk zijn welkom op Beijumnieuws@online.nl
Maak van Beijumnieuws een weblog van en door Beijumers!!

Geen opmerkingen: