maandag 25 mei 2015

NIEUWE WATERWEGEN KARDINGE ZIJN LEUK VOOR MENS EN HOND


De ecologische oevers en nieuwe waterwegen in Kardinge inspireren. Waarom zou je je hond er niet lekker in uitlaten? En als de temperatuur een beetje meewerkt, waarom er dan zelf ook niet even een duik in nemen?

Foto + onderstaande tekst zijn gisteravond ingezonden.

Ik ben Sander Abbas en ik woon in de Froukemaheerd. In het veld waar ik altijd de hond uitlaat, zijn ze het landschap nu aan het verbeteren. 

Er is mij verteld dat het mooi gaat worden, en het water er schoner door gaat worden. Zodat ook honden er voordeel van hebben. Nu was ik vanmiddag met mijn broertje David Abbas de hond aan het uit laten, en het blijkt dat het nieuwe water niet alleen wordt aangetrokken door honden. Mijn broertje geloofde het niet toen ik tegen hem zei dat ik de foto's naar het nieuws ging sturen. Hij was helemaal onder de indruk.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto

Geen opmerkingen: