donderdag 9 september 2010

DE 4MIJL-BLUES

De 4 mijl van Groningen gaat dit jaar hoogstwaarschijnlijk aan me voorbij. Vanaf juni heb ik dusdanig veel last van een achillispeesblessure dat er niet hardgelopen kan worden. In eerste instantie verkondigde de huisarts dat hiet twee maanden voor staat maar tijdens een bezoek aan een andere arts werd me verteld dat herstel een jaar kan duren. Balen dus. En meer vervelende gevoelens die hierbij omhoog komen, gevoelens die je er normaal gesproken even lekker uit zou rennen. Wat kun je toch als hardloopverslaafde zin hebben om even lekker de natuur in te joggen. Zeg maar: smachten. Ik zal nog even bekijken of er in het alternatieve circuit een spoediger herstel valt te halen, acupunctuur bijvoorbeeld. Tips of aanbevelingen zijn welkom op Beijumnieuws@online.nl Het is toch om gek van te worden dat je door zo'n simpele blessure op de 1oe van de 10e dit jaar niet aan dé hardlooptocht van Groningen mee kan doen! De video is vanaf de fiets gemaakt. Een gedeelte van het 4 mijlparcour door Kardinge. De muziek is van de Doors en het nummer heet, hoe kan het ook anders: runningblues

2 opmerkingen:

Alie zei

Jammer voor je!! Het is dit jaar ook nog eens op een heel speciale datum: 10-10-'10..
Over speciale data gesproken: mn moeder was gisteren jarig op
08-09-'10. Grappig he?
Hopelijk vind je snel een manier om er weer beter en makkelijker en sneller bovenop te komen, maar ik ben bang dat je misschien niet meer op tijd bent voor de 4 mijl... sterkte!
ps: heeft Saskia niet iets voor je? Bepaalde kruidensmeersels kunnen heel geneeskrachtig zijn, smeerwortel ofzo..

michel zei

De fysiotherapeut van Robben!!