maandag 6 september 2010

ZWAARGEWONDE DOOR OVERVAL BIJ KORREWEGBRUG


Bij een overval op de Korrewegbrug in Groningen is maandagavond een nog onbekende man zwaar gewond geraakt. De overval gebeurde rond zes uur. De politie kan nog geen nadere mededelingen doen.
www.dvhn.nl
Van www.noordnieuws.nl
Bij een straatoverval bij de Korrewegbrug in Groningen is maandag een 31-jarige man neergestoken.

De man werd op een voetpad tussen het Heerdenpad en de Hunzeboord overvallen, door vermoedelijk een man. Het slachtoffer werd daarbij meerdere keren gestoken. De man heeft zelf nog 112 kunnen bellen. Hij is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Foto: Sammie Lobo 112 Groningen

3 opmerkingen:

Karin.P. zei

Ik kwam vanavond aanrijden samen met mijn dochter en schrok me kapot hoorde van omstanders wat er was gebeurd vreselijk !!!
Hoop dat ze de dader snel vinden en dat het slachtoffer snel hersteld en er geen blijvende schade aan overhoud.

Karin.P. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karin.P. zei

Net op Twitter gelezen:

politie_overval Beroving Ulgersmaweg #groningen slachtoffer stabiel. Onderzoek PD gaande, speurhond ingezet met goed resultaat.1e maatregelen genomen.

BTW Jihan had jij me email nog gekregen via me mobiel???