maandag 27 september 2010

FOLDEREN VOOR SLIPPERS VAN HET COMPLOT

Afgelopen zaterdagmiddag reed ik met de auto langs de voorkant van Winkelcentrum Beijum. Links ontwaarde ik een man die andere chauffeurs, fietsers en wandelaars een flyer in de hand drukte. Naderbij gekomen zag ik dat het Theo Smit was. Waar hij zich allemaal niet voor inzet in de wijk Beijum! Mag ik een foto maken Theo? "Ja, dat mag. Maar wil je hier dan ook een publicatie van maken?"

Aanstaande vrijdag, 1 oktober, speelt theatergroep Het Complot de voorstelling Slippers. Op de folders is te lezen dat het stuk over een naïeve Fred gaat die een verhouding heeft met mannenverslindster Tiny. En Tiny probeert haar vorige verhouding met ene Wilbert weer krampachtig te verbergen. Verder zal ik niks verklappen over de relatieperikelen. Als u interesse hebt begeeft u zich aanstaande vrijdag omstreeks half acht naar het Heerdenhoes. De voorstelling begint om 20.00 uur.

http://www.stichtinghetcomplot.nl/

Geen opmerkingen: