woensdag 22 september 2010

PIANOLES KRIJGEN VAN HANS BATTENBERG

Vorige week woensdagmiddag trof ik dit tweetal in een ruimte van multifunctioneel centrum het Trefpunt.
Rechts op de foto ziet u Hans Battenberg uit Beijum, hij is violist en docent. Op http://www.hansbattenberg.nl/ staat o.a.dit: Mijn naam is Hans Battenberg en ik ben geboren in 1963. Op mijn 9e kreeg ik mijn eerste vioolles. Hoewel ik mijn tweede les begon met mijn viool aan de verkeerde kant, ik hield hem rechts in plaats van links, is het toch nog goed gekomen. Ik speel nog steeds met veel plezier en leer nog elke dag nieuwe dingen.

Battenberg gaf privéles aan een leerling. Op de vraag aan wie hij les gaf antwoordde hij: "Hij heet Julian Reitsma. In eerste instantie deed hij mee aan de zg. Ladder voor piano (SKSG-Beijum in samenwerking met St. MAF). En het beviel hem zo goed, dat hij nu privé les heeft. Het lukt heel goed allemaal en hij durfde zelfs voor publiek te spelen op de voorspeelavond."

(Ladder is de activiteitenladder van de Vensterwijk Beijum, jf)

Geen opmerkingen: