woensdag 1 september 2010

EEN BOOT OP HET VOETPAD

Aan de Fultsemaheerd, in de hoek bij de Kleihorn, vlakbij de wijkring, ligt al wekenlang een boot gevuld met rommel half op het fiets/wandelpad.

Een omwonende lezer vond en vindt het maar niks. Gewapend met een camera stapte hij er op af, maakte deze foto en schreef:
Dumpplek?
Dit zootje ligt er al 4 maanden. De trailer en de boot blokkeren het halve pad. Er zijn nooit activiteiten van de eigenaar waar te nemen. Of is alles er gewoon gedumpt?
De doorgang wordt ook veel door fietsers gebruikt die het hellende en onoverzichtelijke fietspad bij de Kleihorn willen mijden. Officieel is het blijkbaar een wandelpad. Maar legio fietsers gebruiken het.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beetje gemekker dit pad is 180 cm breedt blijft over om langs te komen 140 cm zo te zien kan makkelijk lijkt mij verdiend geen schoonheidsprijs dit beeld natuurlijk maar beetje spijkers op laag water toepasselijke tekst.

Martin zei

Is anoniem de woordvoerder van al die Beijumers, die het gewend zijn om z'n eigen troep in de openbare ruimte te dumpen??. Een boot met troep op het fietspad is signaal
van verloedering!

Anoniem zei

Nee het gaat mij niet om iets of iemand dan ook maar te vertegenwoordigen maar dat je op het getoonde pad bijna niet meer langs kan vindt ik wat overdreven gesteld zeg ook niet dat ik het goedkeur zo,n boot daar tis een voetpad geen fietspad zou een dergelijk vehikel bij mij liggen belde ik de gemeente om het weg te halen zo duidelijk Martin .

Martin zei

't Is mij geheel duidelijk.

Kees K zei

Tegels tellend is het overgebleven vrije pad langs de opgelegde boot hooguit 120 cm. En de boot bekijkend lijkt het me tijd om die net als de niet vaarwaardige winkelkarretjes, dan maar ergens te water te laten, dan kunnen de schoolkinderen volgende zomer weer een flinke buit binnenhalen bij hun 'slootschoon' project.