woensdag 1 september 2010

GEWOON EVEN OP DE FOTO WILLEN

Bovenstaande foto is gemaakt tijdens een van de warmste zomerdagen van dit jaar. Zondagmiddag 4 juli, de dag dat de zomercarnavalparade door de wijk trok. Voor de liefhebbers, er zijn nogal de nodige video's op You Tube geplaatst. Teveel om hier allemaal te knippen en te plakken.

Ik wist niet zo goed wat ik met deze foto aan moest, en uiteindelijk besloot ik dan maar om hem te publiceren. Wat is het geval? Tijdens het maken van een video op de bewuste 4 juli kwam dit tweetal ineens op me af met de vraag of ik ze alsjeblieft op de foto wilde zetten. Zogezegd, zo gedaan, maar na het maken van de foto liepen ze gewoon weer verder. Wilden ze op de foto voor publicatie op Beijumnieuws? Of gewoon zo maar? Ik ken deze mensen niet en ik weet hun motieven niet om op de foto te willen. Maar ze vroegen het zo vriendelijk en schuchter dat de keuze tussen deleten of publiceren op de laatstgenoemde mogelijkheid viel. Wie wil er nog meer zomaar op de foto? Beijumnieuws@online.nl

2 opmerkingen:

Dineke zei

Aaah, onze aardige reclamefolder bezorger, met kind denk ik.

Anoniem zei

Ja dit is onze ex-overbuurman aan de Jaltadaheerd met zijn zoon.