donderdag 9 september 2010

SLIME JE KLAS

Er zijn zo van die dagen dat je het gevoel krijgt ouder te worden, in elk geval ontgaat me de hedendaagse jeugdcultuur grotendeels. Want, wat is dit nou weer? Met groene verf bespatte verkeersborden met een bordje eronder waarop de raadselachtige tekst 'Slime je klas' staat. Als u de foto groter klikt ziet u aan de andere kant van de Emingaheerd, locatie de Heerdstee, nog zo'n bordje hangen. Gelukkig houdt internet je jong en up to date. Googelen op de tekst Slime je klas leverde dit op: Kinderen kunnen tot begin oktober hun eigen klas opgeven via Nickelodeon.nl en een speciale hyves-pagina. De winnende klas, inclusief de leraar/lerares, wordt geslimed en beelden hiervan zijn te zien op Nickelodeon. Het slimen van bekend en onbekend, jong en oud, is wereldwijd een lange traditie in de geschiedenis van Nickelodeon. http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/nickelodeon-met-campagne-slime-je-klas
Slimen, had u daar wel eens van gehoord?

2 opmerkingen:

Alie zei

Aan de Isebrandheerd hangen de bordjes ook, van de Doefmat.
Slime doet me denken aan de ghostbusters, die grote groene geest van slime. In deel 2 is het een helper/vriend.
Maar dat heeft hier niets mee te maken :-)
Ik zou niet graag de winnende leerkracht zijn...

Anoniem zei

grinn... bij de beijumkorf locatie de zwerm hangen ook meerdere bordjes om de school heen...

ik moest net als Alie denken aan dat vieze slijm van de ghost busters en heb inmiddels begrepen dat als de klas geslimed word er inderdaad van die groene derrie aan te pas komt...

ik geloof dat ik die dag maar ff uit de buurt blijf ;)