dinsdag 14 januari 2014

ER MOEST EVEN EEN PAALTJE BIJ

Op 17 december werd een foto gepubliceerd waarop het hekwerkje dat op bovenstaande foto is te zien plat lag. Om te voorkomen dat het breekbare spil kapotgereden werd was al een beschermpaaltje geplaatst.
Zie nog even hier. Afgelopen week is er een tweede paal bij geplaatst. Dat zal ze leren, de auto's die bijna de tuin van de bewoner inrijden. Toch blijft de afscheiding er kwetsbaar uitzien, het kon wel eens een goed idee zijn om aan de voorkant van de tuin nog twee paaltjes neer te poten. Een automobilist is in de regel nou eenmaal zuiniger op de carrosserie van z'n auto dan op een hekje dat als erfafscheiding moet dienen.

1 opmerking:

Anoniem zei

vreemd en apart, dit.
de bewoner woont zéker al meer dan 20 jaar in dit pand en bij mijn weten is iets dergelijks eerder nooit voor gekomen.
ik mag het niet zeggen maar als ik het wél mocht zeggen zou ik zeggen....ik wens deze vandaal rijder(s) van harte véél (blik)schade!!!

gr. therèse