maandag 6 januari 2014

MET DE ROLLATOR AAN DE WANDEL

Gistermiddag trof ondergetekende de dame die op bovenstaande foto is te zien. "Ik ben 78 jaar en ik woon al zestien jaar in de Amkemaflat."
Goed dat ik u op de foto zet? "Geen enkel probleem, gaat u gang." Hoe bevalt het in de Amkemaflat? "Prima, ik woon er plezierig." En de Amkemakoepel, komt u daar ook wel? Daar was toch gedonder? "Gisteren was er een nieuwjaarsbijeenkomst. Ik aarzelde, zal ik daar nou wel heengaan? Het viel me erg mee. Weet u mijnheer, sommige verhalen worden gewoon erg opgeblazen, mensen moeten ook dingen van elkaar door de vingers kunnen zien." De rechter hand liet het handvat van de rollator los en de mevrouw hield een geopende hand voor de ogen. "Zo moet dat." De hand ging terug naar de rollator en de krasse dame vervolgde haar weg.

Geen opmerkingen: