donderdag 23 januari 2014

FIETSENMAKER NICK WERKT TEGENWOORDIG IN DE STAD

In 2011 werd hij al een keer geportretteerd op Beijumnieuws.
Fietsenmaker Nick was vier jaar achtereen een bekend persoon op Winkelcentrum Beijum.

 Afgelopen jaar stopte hij vlak voordat de bouwvak in ging met z'n werkzaamheden in de wijk. Redelijk wat mensen vroegen zich af: waar is die Nick toch gebleven? Maanden werd taal noch teken van hem vernomen. Maar een paar weken geleden mailde hij ineens:" Ik ben weer als fietsenmaker aan de slag, nu bij Fietsverda in de Poelestraat. Kom maar eens langs."

 Zie de foto, Nick heeft het naar z'n zin in de fietsenzaak in de Poelestraat. "Ik weet dat er mensen zijn die me missen, en ik had ook leuke contacten met klanten opgebouwd. Als klanten dit contact willen voortzetten en hun fiets door mij willen laten repareren, dan zijn ze van harte welkom." http://www.fietsverda.nl/

2 opmerkingen:

Unknown zei

de internet site klopt niet de s mist van fiets hij doet het nu niet

An zei

Nick, ik mis de 'goeiemorgen' nu ik 's morgens langs de winkel fiets.
Veel succes hoor bij de nieuwe fietsenwinkel.