zaterdag 4 januari 2014

HONDEN IN BEIJUM (30)

"Maak gerust een foto, maar ik heb liever niet dat ze kunnen zien waar het genomen is. Ik heb geen zin in gezeik over loslopende en poepende honden."
De foto is derhalve bijgesneden. Moeder en zoon (of dochter) werden voor het huis van het baasje uitgelaten. Even snuffelen, spelen, plassen en poepen. Wat een onschuld, zie foto, maar het mag niet, een BOA had vast en zeker verbaliseert want honden mogen niet los in Beijum. Zo te zien zijn het herders, Duitse of Mechelse. Tenzij de kleur van de vacht nog erg gaat verkleuren, wordt junior veel zwarter dan senior. Om net zo groot te worden als moeder, moeten er eerst tientallen kilo's hondenbrokken door de bek van het beestje.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

De mensen die zich zo druk maken om hondenpoep, maken er vaak een enorm zootje van in hun eigen leven .
Te lui om wat dan ook aan te pakken .
Ze weten echter wel heel goed wat een ander moet doen .

Anoniem zei

aanpak tegen de honden is terecht
je kunt ze ook leren om in je eigen tuin te laten schijten
waarom moeten ander mensen last hebben van jou alles onder schijtende honden

Anoniem zei

de grote hond is een duitse herder en de kleine is een chihuahua

Anoniem zei

ik ben absoluut geen honden hater
maar ik hoef dat beest sowieso niet in mijn buurt te hebben
laat staan al die rotzooi die achterblijft van zo'n hond en overal die vieze plastic met poep erin onhygiënisch laat je hond zijn behoefte doen in je eigen tuin dan heeft er niemand last van

Anoniem zei

Vergeet de zgn [huis]katten niet die je tuin vol schijten!!daar hoor je niemand over.